POWER PÅ GULLBRING

I dag har det vært en fantastisk dag dersom man ser bort fra reinværet. Dagen begynte med en 5 x 1000 m intervall kl.08.00. Måten man gjennomfører denne økta på er at man mellom hvert drag har 3 min pause.

Da skoledagen var over reiste jeg ned på Gullbring for å ta meg en ny treningsøkt.

I dag var det Guri som jobbet. Hva er det hun har drevet med da ? :D

Økt nummer 2 besto i dag av bein, kjernemuskelatur og en liten pullupspyraminde.

Pullupspyramide gjennomføres ved å ta pullups med slike repitisjoner.

2-4-6-8-10-8-6-4-2

130 kg markløft uten belte 

DAGENS MOTIVASJON:

Ha denne tanken i hodet og treningen vil gå lettere ;)

3 kommentarer

Kristian

28.08.2012 kl.23:54

Bra! Legg ut nytt bilde når du tar 180kg uten belte ;)

Tallak

01.09.2012 kl.13:42

Hvor ligger du i puls/sone på 1000 meters intervallene?

Sondre

02.09.2012 kl.20:35

Jeg pleier å ligge på mellom 85 - 95 % av makspuls. For meg vil det si mellom 180 - 195. Når jeg løper på bane er det ganske vanskelig å komme opp i slik puls, men bare ha tolmodighet og stå på så kommer den ;) For å få opp pulsen raskere kan du selvfølgelig ta det i motbakke ;)

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits