NOK EN DAG MED MORGENTRENING

I dag var det nok en dag med morgentrening. Denne gangen var det 40 min lping, 20 min powerwalk (rask gange i 15 % motbakke) og 10 min powerwalk med 15 kilos vekt. Rett etter denne kta ventet det meg en lang skoledag med masse teori. Mye av teorien som ble snakket om i dag, omhandlet hvordan man skulle trene for oppn muskelkning p en best mulig mte.

Ellers var det rett fra skolebenken og til jobb. I dag var det BodyPump og intervallspinning p programmet. Men siden jeg nesten ikke hadde noe tid fra skoleslutt til jobbstart, rakk jeg ikke f i meg noe srlig med mat. Dette ende selvflgelig opp i at nr siste gruppetimen min var ferdig var jeg helt p "felgen". Jeg var kjempesliten ! Jeg kom meg kjapt hjem og fikk laget meg noe skikkelig mat (restene fra i gr). Formen ble umiddelbart bedre. Det eneste som str for tur n er en lang og god sovekt. Passer meg ypperlig det nr jeg uansett har fri fra skole i morgen ;)

under ser dere noen bilder fra dagen i dag:

Powerwalk med 15 kg belastning.

Slik ser det ut under forelesning i B.

Her blir BodyPump jentene pushet litt ekstra.

2 kommentarer

Caroline therese

18.10.2012 kl.10:18

kta var absolutt hard igr, er lemster idag!

Annika

18.10.2012 kl.21:40

Gy at noen nye starter treningsblogg! Alltid gy hente inspirasjon av andre som trener :)

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og lper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. P denne bloggen kommer jeg til skrive om min hverdag som idrettsutver. Fokuset kommer til dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Foresprsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits