BODY BEAST

I dag har jeg prvd ut et nytt styrketreningsprogram jeg har planer om flge de neste 90 dagene. Med dette programmet er planen bli litt strre i muskelmasse og rippe meg skikkelig slik at jeg oppnr en markant musklatur. Det nye treningsprogrammet heter Body Beast og er laget av proffesjonelle bodybuildere - og fitness utvere. Programmet er lagt opp til at man skal ha 6 treningskter i uka p mellom 1 - 1,5 time. Man fr 1 hel dag i uken til hvile. Som sagt er dette et prveprosjekt fra min side og planen er bryte dersom vekten min gr for drastisk opp. Dersom det er noen av dere som lurer p noe rundt dette treningsprogrammet er det bare ta kontakt.

Jeg vil selvflgelig fortsette med en del cardio og CF ved siden av denne styrketreningen.

Under ser dere noen bilder fra produsentene av programmet.



http://www.google.no/imgres

http://www.google.no/imgres

http://howdoigetfit.com

http://www.google.no/imgres

4 kommentarer

- undrende

19.11.2012 kl.23:34

hvorfor skal du kjre mye kondisjon ved siden av om mlet ditt er ke i muskelmasse? tror du ikke det vil spille negativt ut p volumbyggingen? hvorfor ikke bare konsentrere seg om en ting av gangen? ke for mye i vekt .. er vel ikke mulig ke s fryktlig mange kg i ret i muskelmasse s da er det vel bare kutt ened p kcal om du legger p deg for mye..?

bare lurer..

Rune

19.11.2012 kl.23:51

Sttter kommentaren over....selv kjrer jeg n en periodisering hvor mlet er todelt:

1 - ke i vekt

2 - ke i muskelmasse

I denne perioden kjrer jeg veldig tunge lft og lange pauser mellom settene - typ 5x5 etc.

etter jul kommer jeg til fortsette til en viss grad med dette, men implementere mer CF og cardio i ktene for g litt ned i vekt men holde p muskelmassen(mer ripped).

For meg har det fungert veldig bra denne hsten!

eks: 1RM i benkpress ca 20 juli var 95 kg

onsdag i forrige uke trente jeg 6x6 i benken med 95 kg.

gtt opp fra 75 kg til 82 kg ila denne perioden - har forsvidt gtt ned igjen til ca 80 kg fant jeg ut i dag =/

Rune

19.11.2012 kl.23:59

...innser at det er sent p kveld. mente skrive styrke og ikke masse over. Men massen flger PENBART p nr en gr opp i vekt og lfter TUNGT ;)

Sondre

20.11.2012 kl.00:59

Som du kan lese om meg driver jeg aktivt med triathlon og m derfor oppretholde det som kreves i denne idretten. Jeg jobber til daglig p treningssenter og liker det med prve ut nye treningsopplegg. Siden jeg vil opp litt i vekt (ikke s mye at det faller negativt p triathlonprestasjonen) og bli noe mer ript synes jeg det kunne vre spennende teste dette 90 dagers treningsprogrammet.
Det er bare fint at du spr, s hper jeg at du ser litt hvordan jeg tenker.

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og lper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. P denne bloggen kommer jeg til skrive om min hverdag som idrettsutver. Fokuset kommer til dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Foresprsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits