PULL-UPS ALLA NYLI

I går hadde jeg og min kompis Anders oss en god styrkeøkt kl. 09.00. I dag skulle vi ta skikkelig i og kjøre oss gåene på pull-ups, push-ups og press. Det var en fantastisk økt som ble gjennomført på rundt 1 time og 30 minutter. Helle økta besto av forskjellige varianter av pull-ups totalt 100 repetisjoner, før vi gikk direkte over på 3 x UF (until failur) med push-ups og direkte over på press.  Dette er en real painkiller for overekstrimiteten / overkropp som du vil kjenne i flere dager etter. 

Pull- upsa tar du i sett med så mange du klerer. Klarer du kun en om gangen blir det da 100 set med 1 repetisjon. Så alle kan klare dette, det er bare å ta tiden til hjelp, bite tennene sammen og stå på.

LYKKE TIL :D






Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits