STRAM RUMPE



Det går alt for mange perfekte mennesker rundt og sier at de har for stor eller for liten rumpe. Man ser i sosiale medier at spesiellt jenter står fremstillt som figurer med stramme flotte rumper. Dette har stor innvirkning hos oss som leser dette eller ser bildene. 

Mye av det vi ser på i reklamer er jo som oftest fotoredigert og det vil med andre ord si at uansett hvor hardt og lenge man trener vil man ikke kunne oppnå slike resultater.

Jeg har i en periode nå fått spørsmål av spesielt jenter om hvordan de skal trene for å få en stram rumpe og hvordan de kan få den så fort som mulig. Det som er med trening generelt er at ting tar tid, og man kan ikke forvente resultater etter en uke med hard trening. Resultater kommer over tid med hardt arbeid. 

Jeg kan ikke love noe resultat men jeg har i dag laget et treningsprogram rettet inn mot rumpetrening. Det er en kort og grei økt som fokuserer på rumpe og lår trening. 

Dersom man ikke har 100 % kontroll på teknikk bør man snakke med en som kan øvelsene og lære seg riktig utførelse før man setter i gang. Dersom man ikke kjenner til øvelsene ligger de under.

4 Runder:

50 x Airsquats

10 x Hipthrust

5 x Frontbøy

5 x Markløft

PS: Det er viktig at man fokuserer på å stramme rumpa under øvelsenes toppunkt !

Youtubvisning:

 

 

Kilder:

http://fitnesswhore.com/tag/fitness/

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits