WORKOUT FOR YOU


http://www.pinterest.com/pin/89016530107629786/

Gjør denne treningsøkta i morgen og kjenn hvordan kroppen din responderer. Her får du en utfordring selv om du er en nybegynner eller erfaren med fysisk aktivitet.

3 Runder av:

30 Squats

20 Push-ups

10 Burpees

Sjekk ut øvelsene på youtube og finn ut hvordan de skal gjøres. Bruk den tiden du trenger og ta det helt i ditt eget tempo. Økta skal gjennomføres så godt teknisk riktig som mulig med høy intensitet. Det er lov å ta push-upsa på knærene dersom det trengs og husk at dersom DU gjør så godt du kan så er det godt nok ;)

 

Én kommentar

Bettina

09.09.2014 kl.22:07

Denne posten har jeg gjemt siden du la den ut, og de dagene dørstokkmila er alt for lang tar jeg frem denne posten og kjører gjennom økta. TAKK! Og flott blogg forøvrig, lykke til med IronMan i Barca! :)

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits