SIXPACK SPECIAL

I dag var jeg og Tonje på plass på Solsiden før klokka var 10. Vi kjørte en halvtimes oppvarming med intervaller på mølla, før vi kjørte litt styrke på rygg og mage. Jeg tenkte jeg skulle vise dere øvelsene vi gjennomførte for mage, og jeg kan garantere verkende magemuskler. Dette er en treningsrutine som aktiverer hele abdomen (magemusklene), både de rette, skrå, ytre og dype. Det jeg kan anbefale er å gjennomføre denne økta med 10 repetisjoner pr. øvelse i 3 set. Det vil da si at man først kjører 10 reps med crunch,  10 reps double crunch, 10 reps side 2 side ceunch og avslutter med 10 - 20 sekunder boat før man gjentar de samme øvelsene to runder til.







Dersom du har tilgang på en boksesekk kan du gå MonsterMode å kjøre GoHard. 5-10 reps x 3.

Har noen av dere leser fått presset inn en treningsøkt i dag ?

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits