SIXPACK SPECIAL

I dag var jeg og Tonje p plass p Solsiden fr klokka var 10. Vi kjrte en halvtimes oppvarming med intervaller p mlla, fr vi kjrte litt styrke p rygg og mage. Jeg tenkte jeg skulle vise dere velsene vi gjennomfrte for mage, og jeg kan garantere verkende magemuskler. Dette er en treningsrutine som aktiverer hele abdomen (magemusklene), bde de rette, skr, ytre og dype. Det jeg kan anbefale er gjennomfre denne kta med 10 repetisjoner pr. velse i 3 set. Det vil da si at man frst kjrer 10 reps med crunch, 10 reps double crunch, 10 reps side 2 side ceunch og avslutter med 10 - 20 sekunder boat fr man gjentar de samme velsene to runder til.







Dersom du har tilgang p en boksesekk kan du g MonsterMode kjre GoHard. 5-10 reps x 3.

Har noen av dere leser ftt presset inn en treningskt i dag ?

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og lper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. P denne bloggen kommer jeg til skrive om min hverdag som idrettsutver. Fokuset kommer til dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Foresprsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits