PARKTRENING

Etter noen gode skrivetimer på bachelor og eksamenslesing bestemte jeg og Tonje oss for å ta en treningstur i det flotte påskeværet. Det er nesten en skam at vi sitter hjemme hele påsken og jobber, i steden for å nyte det fine påskeværet på fjellet. 

Men uansett, vi tok turen ut for en liten løpetur på 8 km før vi endte opp på lekeplassen der vi skulle gjennomføre en planlagt styrke / CrossFit økt. Vi hadde også tatt med oss AXT slyngesystemet slik at vi kunne pimpe opp økta med noen nye øvelser. 

Dagens styrke / Crossfitøkt så slik ut:

WALK IN THE PARK 

Her skal man gjøre så mange repetisjoner som mulig før man bytter øvelse. Øvelsene skal gjøres teknisk riktig og det handler ikke om hvor fort du gjør de, men antall repetisjoner du klarer å oppnå. Man skal totalt gjennomføre 3 runder av dette.

Pull - ups

Dips

Push - ups

In and out (AXT)

F2B (Front 2 Back)




























Én kommentar

Oda Helene Hjørnevik

18.04.2014 kl.19:29

så fin blogg du har! håper du koser deg masse i påsken! :) hadde satt stoor pris på om du hadde tatt en liten titt på min blogg også ! :D

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits