THE WORKOUT

I dag har jeg vært helt nede i kjelleren. I mellom all flyttesjau har jeg i dag vært hjemom og hentet en TV og så også da anledningen til å ta meg en real treningsøkt. Først kjørte jeg en god mageøkt. Etter å ha gjennomført denne var det klart for løpsintervall.

Her gjennomførte jeg en intervallseanse som besto av 2 runder med 1 x 5 min bakkeintervall (6 % stigning) + 2 x 1 min fartsintervall. Pausene var 2 min etter 5 minuttersintervallen og 1 minutt etter 1 minuttsintervallene.

Som en sprek finish gjennomførte jeg en kort men intensiv spenstseanse. Her skulle jeg gjennom 3 runder uten pause med disse utvalgte øvelsene.

10 x Air squats

10 x Squatjump

10 x Hoppendes utfall 

10 x burpees

Test den ut da vel og gi meg gjerne en tilbakemelding på hvordan kroppen kjennes ut et par dager etter gjennomført økt ;)

Minner igjen på at dere må melde dere på Topp Åmli løpet. Sista sjanse er i morgen før kl. 12 !!!

SJALABAIS

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits