TID FOR BEIN

Som jeg har nevnt i tidligere innlegg har nå egene beinøkter blitt en del av mitt treningsprogram. I denne økta satser jeg på få repetisjoner med relativt tung vekt der fokuset først og fremst går på å gjøre øvelsene teknisk riktig slik at effekten er størst mulig. Her kan dere se hvordan dagens økt var og hva jeg løftet. 

Beinpress - 3 set x 5 rep (205 kg)

Knebøy - 3 set x 5 rep (80 kg)

Markløft - 3 set x 5 rep (110 kg)

Hiptrust - 3 set x 5 rep (80 kg)

Tåhev - 3 set x 2 x 50 reps (110 kg / 0 kg)

Test ut økta med en vekt som passer deg og få skikkelig støle bein dagene etter :)



SJALABAIS

Én kommentar

Synøve

04.11.2014 kl.21:29

Hjølp! Det sku æ prøvd 😃

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og løper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. På denne bloggen kommer jeg til å skrive om min hverdag som idrettsutøver. Fokuset kommer til å dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Forespørsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits