BRING IT !

Klokken 07.00 i dag hoppet jeg inn dra p Solsiden. I dag var det tid for ny treningskt medKristinaog hun var allerede i gang p tredemlla. Siden jeg er superglad i kondisjon og hypulstrening (med og uten vekt) er dette noe som automatisk gr ut over Kristina.

I dag hadde jeg lagt opp til en kt som kunne by p veldig hy puls, sliten muskulatur og ikke minst kom kta til kreve et fokus p vilja om gjennomfre. Vi startet kta med tarppelp kombinert med boksing. Deretter kjrte vi en CrossFit runde som besto av:

200 m lp

15 - 12 - 9 reps

Skulderpress

AbMat sit-ups

KBS (kettlebell swing)

200 m lp

Da dette var unnagjort, fulgte vi opp med en beinhard magerunde.

Etter den frste kt jeg og Kristina hadde ble det litt mye syting, men allerede n ser jeg forbedringer i bde motivasjon og selvtillitt. Hun kjrer p og klarer fokusere p arbeidsoppgavene jeg gir henne uten slenge for mange negative kommentarer til seg selv. Dette viser at hun tar treningen og det jeg sier serist og det er noe som jeg mener er den viktigste faktoren for at hun skal oppn sine ml med treningen.

Videre fremmover vil mlsettningen min med Kristina vre gjre henne mentalt sterk, mentalt tff og selvsikker p sine evner til oppn positiv prestasjon og ml.







SJALABAIS

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Sondre

Sondre

25, Arendal

Jeg er en aktiv triatlet og lper. Ellers driver jeg en del med CrossFit som alternativ trening for triathlon. P denne bloggen kommer jeg til skrive om min hverdag som idrettsutver. Fokuset kommer til dreie seg mye om treninger, konkurranser og kosthold mm. Foresprsler om annonsering, samarbeid og sponsing kan sendes til sondre.solheim@hotmail.com

Kategorier

Arkiv

hits